April April..

När är det man får luras? har det redan varit eller är det den sista april??
Hoppas det är den sista för jag har ett lur på G =)

Vilket jäkla April väder vi har.. Snö,sol,regn,grått,sol,snö.. och jag som har lagt undan vinterkläderna. Tur att jag sparade ett par vantar framme. Men det finns väl inga dåliga väder har jag hört.
Det kanske stämmer, vad vet jag!

Träningen blev inställd idag, så vad ska man hitta på. Vi har startat en tävling på jobbet, vi måste träna och motionera varje månad minst 15 gånger. Det ska väl inte vara några större problem. Kan återkomma med resultatet..
Grabbarna sitter i soffan och försöker hitta på nåt. De har tre förslag, dricka öl, dricka öl, eller spela poker (och dricka öl).klockan börjar dock bli mycket, så vi får se vad det blir.

En tidig kväller skulle väl kanske vara på sin plats.Det är inte min stackars kropp
bortskämd med. Ja jag tror det.. jag ger mig för idag.

God natt!

(På Lördag ska jag till Stockholm på Footloose..det ska bli kul!)


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0