Lullaby

Steven lynch... Han är för rolig!
http://www.youtube.com/watch?v=P1tWX_dlQGE


Nu har vi kommit hem igen.. Tävlingen gick rätt bra. Tommy och Johan kom till A-finalen, starkt jobbat, och väl där slutade de på hyffsat bra placeringar. Stackars Jocke fick bryta pga knäskada.

image10

Nu är jag trött, herrejävlar vad trött jag är. Skulle vilja gå och sova, men det känns lite för tidigt.
Imorrn är det back to work igen då, det är ju roligt. Helgerna går aldeles för fort.. Ska visserligen bara jobba någon timme imorrn, sen ska jag på föräldrar möte med lillasyster. Ja visst siddu, vuxenpoäng.

Väntar på att grabbsen ska komma med mat och godis åt mig.. dom tog sina brädor och drog till affärn för att sen bjuda mig på mat, vilket lyx (men jag komemr garanterat få laga maten själv).
Sen blir de till att fläska en stund med godis innan jag hoppar ner och sover..

Hoppas alla har haft en bra helg, och att ni njuter av livet varenda minut den kommande vecka. Det ska jag göra. =)

Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-27 @ 19:28:09
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 19:30:47
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0