Tisdag 17 december

Jaha, en vecka kvar till jul nu. Helt sjukt vad det här året har gått fort.
Och lite drygt en månad kvar tills skolan börjar. Spännande.
Nu har jag pratat med studievägledaren om lite saker, fixat med CSN och med jobbet. Så nu känns det lite lugnare,
 men ändå nervöst. Det ska bli jätteroligt.
Om 3.5 år, alltså till sommaren år 2012 kommer jag att vara färdigutbildad socionom, och livet kan börja!
Bara att hoppas att dom kommande åren kommer att gå lika fort som de senaste har gjort.


Jaja, för att återgå till nutid.
Helgen var rätt galen, eller iallafall lördagen.
Började med förfest hos Johan, som slutade med hur mycket folk som helst. Helt galet.
Fortsatte ner på Solo, för att sen gå på efterfest hos Ades.
Somnade så fort jag kom dit och vaknade när vi skulle gå hem.
Haha.. Kul sällskap jag är!

Nu blir det lungt några dagar för att ladda inför Julveckan.
Tisdagen före jul, Glögg, pepparkaka och julfilm´s kväll.
Julafton.
Juldagen, bokat tre spritbord nere på puben där vi ska ha trevligt med världens bästa vänner.
Mellandagarna, jobba, shoppa, ha roligt.
Nyårsafton, dunder nyårsspektakel :)

Hujedamig.

Nu ska jag äta lunch med Johanna...
kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du redan ansökt om studielån? kram

2008-12-17 @ 19:02:08
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0