Julveckan

Julveckan är förbi, och som ni märker på den icke uppdaterade bloggen, så har det varit fullt upp.

Tisdagen:
.. hade vi uppesittarkväll hemma hos oss.
Vi åt julmat, drack glögg och vin, Per var tomte och hade köpt juklappar till alla (sötnos) och så såg vi självklart på
Sunes Jul.
Himla trevligt.

Onsdagen:
.. var det julafton.
Började med att jobba några timmar. Det är rätt mysigt på julafton faktiskt för alla är så glada.
Åkte sen hem till mamma o pappa där jag skulle fira jul.
Kom dit och la mina paket under granen och som vanligt skulle vi inte ha så mycket julklappar i år.
Jo tjena.
 
Åt god mat, såg på kalle anka och öpnnade massa fina julklappar.
Ja! Jag är bortskämmd.

Johan kom och han är lika bortskämmd han i min släkt. Massa julklappar fick han också.
Myspys hemma på kvällen för att ladda inför Juldagen.

Juldagen.
Gick och öppnade macken för att sen lämna över till nästa vid tio tiden.
Åkte hem till farmor för julfrukost med gröt, julklappsbyte och Thailandsfilmvisning.



Stressade vidare hem till mormor o morfar där vi åt den efterlängtade kalkonen med hasselbakspotatis, som man har längtat efter hela året.
Skippade efterrätten för att skynda hem och ta emot de första gästerna.
Folk rullade in samtidigt som jag städade de sista och gjorde mig ordning.
Vi fortsatte ner till Puben och spritbordet. Resten av kvällen var Partyy och jävligt rolig.


Tack alla som var med.

Julen har fortsatt nu i helgen med Robert, Nettan och Julia.
Lite julklappsöppning blev det och jag, "tant",  fick världens finaste kort på mig o min lilla kompis Julia, Av Julia.
Tack sötnos. " tant " blev jätteglad.
Fika, glögg o lite drinkar blev det sen.
En jätte mysig kväll.

Nu laddar inför Nyårsveckan.
Den kommer garanterat bli lika underbart rolig.

Hoppas att alla har haft lika bra jul som vi har.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder. Ni verkar ha haft en bra jul ni med :-) hoppas vi ses snart! kram

2008-12-29 @ 07:49:10
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Snygg tomte!!

2008-12-31 @ 17:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0