Full rulle!

Jag svor högt imorse när klockan ringde och jag påmindes om att jag hade bytt pass med adam. Orka gå upp 7??
Men det känns desto bättre nu, när klockan är två och jag har gått hem medan dom ska jobba hela kvällen.. haha.

Stress stress, byta om och snart ska jag vara i kyrkan för lilla Theas dop.. Sötnos!
Kanske lite fika och sen är det dags att ladda upp....

..Melodifestivalen.
Jag har tippat på mixen, så nu ska jag (som den schlagerexpert jag är) vinna en massa massa massa... kanske.
Spännande.. ser fram emot det.

Vad som händer sen får kvällen utvisa. men blir nog lungt för imorrn smäller det. Våran årliga stora Dansshow.. Jag har visserligen bara En roll att spela. men man måste ju föregå med gott exempel =)

Nä, nu lär jag stressa på johan lite, så vi kommer iväg.
Trevlig lördag!








Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

haha sköntatt vara ledig på kvällen iaf ;D

2008-02-09 @ 14:53:38
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0