semester

Nu var det längesen jag satt här och skrev. det är ju så underbart fint väder ute hela tiden, då blir det så =)
Nu har jag gått och retat upp mig i två veckor på folk som klagar på värmen, och gnäller att det är för varmt. Nåde dom om dom sen när det blir kallt gnäller på det också. NJUT, säger jag bara. Det är ju helt otroligt fint i Sverige nu.

Semester har jag nu. tog ut sen semester, och det visade sig vara bra gjort av mig =)
Ligger på sjön mest hela dagarna och latar mig, åker bananbåt och diverse vattenlekar med alla vännerna. Det bästa som finns, jag älskar att åka båt =) Mamma och pappa har köpt en ny, så  jag har även vart ute lite med dom.




Förra veckan var jag och johan på förhandsvisningen av nya Batman filmen, jättehäftigt. Men det är ju verkligen en riktig biofilm, med alla effekter och grejjer. men den var cool.

Ikväll ska jag och johan till säter på Lars Winnerbäck, kan nog bli rätt så kul, sen blir det party med hela ligan för att fira semestern. haha.

Imorgon Ikea, och nästa vecka drar jag, Johan, Pär, Johanna och Sara till Kolmården. Jippi Jajja....

Så det är fullt upp, men det är det bästa. Nä nu ska jag kolla om nån vill åka båt med mig..

Ha det bra alla glada i värmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0