Värmen från england har kommit.

Värmen har kommit tillbaka. Och nu vill jag har semester.
Dumm som jag var lade jag semestern från v.30. Och det är 100 år kvar. Men samtidigt vet jag att jag hade ångrat mig om jag tog den tidigare så det känns skönt. Jobbar ju ändå förmiddag hela sommaren och slutar då två, så då hinner man ju få solen på kroppen ändå .

Jaha, igår jobbade jag fram till två och sen var Jag o Johan upp på stan och fikade med Johanna, Kricke, Erika och Dirtypertey. Asgarv som vanligt....
Fortsatte sen på en liten shoppingrunda, den femte kanske sen lönen kom. Blev några kassar var med hem igen. Härligt.
Åkte ut till Gonäs och fikade lite, och killarna grejjade klart våran bil.
Hem och käkade, Johan stack till jobbet, och jag åkte ut på sjön med Bertan, Jocke och Emma. NJUTA!

och idag kan jag bara säga... Båååååt!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0