Fotboll idag!

oj, vad jag är dålig på att uppdatera!

Har tänkt lägga ut bilderna från förra helgen men det har gått lite segt med det. Här kommer iallafall några av dem!





Ja, nog om detta. Ny helg och nya minnen. Onsdags, myste med erika som var hemma på besök.

Torsdag, jobbade, och umgicks sen med Johanna Jessica o Bertan på kvällen. När johan kom hem från kryssningen, höll jag på att längta ihjäl mig efter honom, så jag gick hem redan vid åtta för att vara med honom. Mysigt!
Fredag, party, vad annars?? Började på båten med lite förfest inne vid hamn, drog oss vidare till Trägårn senare, där jag lyckades fixa jobb på fyllan.haha.inte illa. Hem och träffade hellikoptern när jag skulle sova. fan va illa jag mådde.

Idag är det lördag. Fotbolls lördag, Sverige - Spanien, en match som jag dock måste se på macken, efterssom jag ska dit och jobba om fem minuter.
Kom precis hem från Harnäs, där det har vart "harnäsdagen" idag. Tävlingar, lekar, fika, mat och andra roligheter har jag ägnat eftermiddagen åt. Mycket trevligt.
Får se vad som händer senare ikväll, men nu måste jag gå till jobbet.

Vi har även fixat festen till Midsommar nu, det kommer nog bli jätte jätte roligt.

Puss o Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0