Gladare än allt..

Onsdag 4/6

Det här är en sån dag då jag vaknar före klockan (som skulle ringa 05.00) av att solen lyser och fåglarna kvittrar. Hoppar upp direkt och klär på mig, gör mig i ordning medans jag visslar en truddelutt från ronja rövardotter. Är på jobbet flera minuter innan jag börjar, så jag har god tid på mig. Går in i personalrummet och känner doften av syrenkvistarna som en kund plockade åt oss tjejer på macken igår (Bara för att vi är så otroligt trevlig och glada).
Tack!
Det här kommer bli en bra dag, det känner jag ut i fingerspetsarna. Kan positiviteten komma från min och Johans löprunda igårkväll? javisst siddu, halv tio igårkväll åkte vi bort till biskopsnäset och sprang 2km spåret. Johan tog det på 7.40 och jag på strax under 10 min. Måste visst komma i lite bättre form igen =) Vi sov gott i natt!!

Slutar klockan två, och sen är jag fri hela eftermiddagen. (förutom en timmes bodycontroll ikväll). Får se vad jag ska sysselsätta mig med när Johan är på skansen med jobbet hela dagen =).. återstår att se.

Ha en trevlig dag.
image30
ÅÅÅH.. igår när vi kom hem så såg vi v'rsta MONSTER TRUCKSEN utanför vårat hus... cooolt!




Uppdatering lö 14.30.
Båååt.. snart så. måste bara upp o shoppa en sak först. sen blir det båt och en kall, på lill lördagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0