Jippi yeye

Åååh, får man vara lycklig för nåt sånt här?? ja det får man..yess..
USA släpper nu ännu en säsong av One tree hill alltså säsong 6, vilket betyder att jag nu får ungerfär 22 avsnitt ytterligare att mysa till.
Ahh, vad jag tycker om den serien! =)

Igår gjorde Johan sin första dag som fabriksarbetare. Det hade gått riktigt bra och det var skönt att få hem en karl som inte var trött, stressad och grinig som han brukar vara efter en dag med ungarna i skolan. Nice! det blir nog bra det här.

Börjar nu ångra att jag la min semester så sent, v 30-31 har jag tagit. Och två veckor bara! Men det är ju skönt att ha något att längta till och de resterande två tar jag i vår när vi ska invadera Thailand. Väldigt mycket värt att vänta på.

Solen har kikat fram idag igen, de e nice. hoppas det kan fortsätta så här nu. Vi blev ju så bortskämda i början av sommaren. tyvärr är det precis likadant som förra året. Men...vi får leva på hoppet!

ha en fortsatt trevlig dag, nu ska jag dra iväg till los mackos.

Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0