Karolina Jansson

SÅnt här är ju alltid kul att fylla i.
Och om någon nu läser min blogg, så kommer här en del oviktig fakta om tjejen från dalarna!

Vad heter du? - Karolina
I mellannamn? - Anna
Vart bor du? - Ludvika
Trivs du där? - Ja, mer än alla andra tror jag =) 
Brukar du läsa horoskop? - Ja, jag är helt sjuk på horoskop.
Har du körkort? - Japp
Favoritdjur? - Svea, Robban och Nettans hund.
Vad spenderar du dina pengar på? - Allt som går att köpa. En riktig shoppaholic.
Festar du? -Ja, hujeda mig.
Brukar du bli för full? - Nää.. det tycker jag inte.
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - Ja.
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king? - MAX
Är du allergisk mot något? - Pollen och gräs.
Äger du ett busskort? - Nej, jag ha rju bilen.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Hur ser du ut idag? - svarta 3/4 byxor, blå vringad t-shirt, svarta flipp flopps. Utsläppt hår. osminkad!
Nästa mål i ditt liv? - Skaffa familj och bli utbildad polis.
Vad såg du senast på tv? - haha, våra bästa år!
Hur svarar du i mobilen? - Ja det är Karro
Vem ringde dig senast? - Johan
Vad sa den som ringde? - jag slutar tidigare idag, nu lär jag pissa.
Antal timmar sömn inatt? - 6,5
Sov du ensam? - Noo..

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng:
Jag och Johan såklart
Såg dig gråta: Johan
Fick dig att gråta: PMS
Du gick på bio med: Johan
Du gick på stan med: Johanna
Skällde på dig: Kan ha vart pappa faktiskt.
Skickade ett e-mail till dig: PHS

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? -Har inget.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Haha, nej men drömt galet..
Tar du droger? Nej
Vad är du mest rädd för? Ormar
Vilka kläder sover du i? nu på sommaren?? sängkläder..hihihi
Vart vill du gifta dig? Utomhus på hösten.
Vad hatar du verkligen? - Inte mycket.
Har du varit kär? Ja
Kör du bil? Jamensan..
Har du ett jobb? - Jobbar jämt.
Gillar du att ha folk omkring dig? Alltid, då mår jag som bäst.
Är du ett hälsofreak? - Hmm, jag tycker hälsan är väldigt viktig.

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Hmm, Ja.. det har jag nog.
Är du ensam nu? Japp, men väntar på någon kund.
Vill du gifta dig? Njae.. det känns inte så viktigt.
Vill du ha barn?jaa, tanken har slagit mig =)

FAVORIT

Rum i huset? garderoben, i min lägenhet
Typ av musik? Allt möjligt.
Månad? Maj

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit?
Nää
Köpt någonting? ja, solskyddsfaktor.
Varit sjuk? Nej
Sjungit? Ja, det gör jag hela tiden..
Sagt "jag älskar dig"?Ja
Velat säga till några att du älskar dem? ja, många.
Träffat nån ny person? Ja, en som johan jobbar med.
Saknat någon? Ja..
Kramat någon? Ja, min älskling
Kysst någon? Ja, samma lika.
Haft sex med någon? Nej, det får vänta!

SENASTE

Låt du hörde:
Jimmy eat world-23
Film du såg: sista avsnittet på One tree hill
Sak du stal: hmm.. ingen aning.

FÖRSTA

Första bästa kompis: Pontus
Första jobb: Trädgårdarbetare
Första inhandlade skiva: Ace of Bace vill jag minnas.
Första förälskelse: Det vet jag mycket väl =)
Första begravning? Farfars.
Första piercing/tatuering: Öronen, om det räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0