summa summarum

Fredag 27/6

Ludvika Festen är i full gång. Jag jobbar på dagen från 8 till 17. (Har försovit mig för första gången också).
Direkt när klockan slog fem stack jag hem, där Johan hade en massa vänner o syskon.
De drog snart vidare på fest på Högberget och medan jag väntade på att Erica skulle ringa, sprang jag upp till Mr W för att "hänga" mad han o Jon en stund. Elin och sandra ringde, de kom också upp och plötsligt hade de blivit lite förfest =)
Efter en stund hade alla dock lite andra planer, så vi gick ut o splittrades.
Vi hamnade tillsist i Kasttjärnsparken, där Jon precis hade skadat armen under en fruktansvärd =) Brännbollsturnering. Vi skickade honom till sjukan och sen bestämde vi oss för att gå upp på stan.

Fullt med folk överallt, det är nästan lite drygt tycker jag!

Tiden gick jätte fort, och efter att ha provat alla öltält, dansat på bordet med mamma o pappa, käkat två korvar, skrattat massor, och blivit bränd på ryggen, så kändes det nästan skönt när kl slog två och allt slog igen.
Men inte vart de hem o sova inte.. nejdå. Efterfest såklart, som vanligt i vårat umgänge.

På vägen hem till Mr W igen, där vi skulle ha vår efterfest, hittade jag inga mindre än sångaren o keyboardisten i Noice. De såg rätt förvirrade ut när alla ludvika bor sprang som yra höns, så jag tog helt enkelt med mig dom. Haha!

efter massa musik, allsång, gitarrspelande, öl, pizza och diskussioner, gav jag o johan upp vid halv fem tiden.
Hem och mötte hinken. Sen sov vi djuupt...


Lördag 28/6

... Tills telefonen ringde runt tolv snåret på lördag morgon. Dax för Bröllop för Johnny o Hanna.
Ååh, vad fina dom var. Lagom är bäst, och det var va det var. En enkel klänning, enkel uppsättning, närmsta vännerna och familjen på bänkraderna, och världens sötaste Saga och Ebba som brudnäbbar... En jätte trevlig eftermiddag och en jätte trevlig fest med god mat och dryck.jändes tråkigt att vi inte stannade längre...
Välkommen till familjen Fru Jansson.



Vidare upp på stan igen, men vid det här laget var jag så trött så jag höll på att svimma, så det blev några öl bara sen gav jag faktiskt upp och gick hem.
Somnade och kikade upp vid halv sex när sweet kom hem. Haha, tror han hade haft en hårt natt.

Nä det har vart en rolig helg, med mycket skratt och många öl.
Jätte roligt att vara med Sandra och Elin igen.. det har jag saknat.

Nu blir det lungt ett tag.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0