1 Maj.. men då har det gått för långt!

Vilken besvikelse..
Det är en hel månad sen dagen man fick luras... och jag har missat den! Det heter ju "april, april din dumma sill", och jag har du tusan inte haft nån sån dag än......

Valborg blev riktigt lyckad. Grillning, öl, lapdance, videofilmning, goda vänner, och mycket bra(?) musik.
Vi hamnade hos jansson, där vi slog i gång grillarna vid sex tiden, grillspett och potatis sallad. Det e gött de.
Johan tog fram sin videokamera, och sen var pajjaserna i full gång. Ingen håller käften i mer än tio sekunder på filmen. ALLA pratar i mun på varandra, och det var jävligt kul. DÅ. Haha, men vi hade trevligt, och fulla blev vi.

Sandra min gamla, men unga, vän var med också. Och det gjorde det hela extra kul. Det blir fler gånger.

Det tråkiga med den här kvällen var ju dock att jag visste att kl 7.30 skulle jag upp o jobba.. Ha!! jag mådde inget vidare när jag stod där i kassan. Men efter 5 koppar kaffe försvann nog den äckliga andedräkten iallafall.

Jag är fortfarande trött, så ikväll blir det lungt. Grabbarna är i garaget, så jag tror jag drar mig upp till Roberto och dricker upp mitt vin. så sover jag gott i natt..
                        image11
jag såg faktiskt raketer...såg de dubbelt, men jag såg dom. så det blev ju ett riktigt valborgsfirande =)

Bye bye.. / Karro♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0