Gräs..

Allergisk mot gräs, fan vad värdelöst. Jag snorar och hostar och febrar och fryser. Det finns inget gott i allergi överhuvudtaget.

Gick upp 5 imorse för att dra till jobbet. Väl där blev det inte så mycket gjort. har inte vart på topp idag. Smet hem lite tidigare, gick upp på stan och käka sallad med systeryster. Gott gott.
Sen orkade inte Karro mer.

Resten av dagen har bestått av små korta sovstunder, 4 glassbåtar, två rejäla tjejfilmer, apoteket, och ett paket pappersnäsdukar (som jag förövrigt köpte för att stödja bröstcanserfonden).

Fick lov att hoppa över träningen idag. Icke bra, det här kommer jag att behöva ta igen massor sen.

Jag tror jag ger mig såhär idag. Tror ni fattar vilken missär jag haft idag!

Olyckligtvis, så finns det dom som har det värre. Så gör som jag.. "Reklam" bli Fadder!!!!

image15
http://www.actionaid.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0