Livskvalité

Torsdag 29/5

V
aknade kl 05.00, dax att gå till jobbet. Gick överraskande fort att jobba idag när man visste vad som väntade.
När kl slog 13.54 kunde jag inte hålla mig längre utan stämplade ut, bytte om gick upp till hemköp och köpte mängder med frukt och sprang ner till hamnen. En dag på Sjön. Underbart!!

Jag Johanna och Bertan började resan med en tur till brunsvik där vi lade oss och solade.. Hot Hot Hot!!
Tror faktiskt att vi fick lite färg.
På väg in mot land där vi skulle plocka upp fler resenärer, körde jag. det gick finfint.. Tills ölburkar började flyga runt mig, jag blev rädd, släppte ratten och..ja.. men det gick bra =)
Hämtade upp Niklas och Johan, åkte till systemet och inhandlade lite extra förnödenheter.
Åkte därefter ut till Källvikens klippor där vi grillade korv.. jodå 4stycken klämde jag. Haha.

Stannade där tills solen slutade värma. tuffade inåt i solnedgången.Fortsatte dricka lite öl inne i hamn.. Men nu är de dax att sova. Jobbet väntar imorrn bitti. sen är det helg igen.. Juvligt. (Jobbar dock hela helgen, men ska försöka klämma in ett 40årskalas, ljusparty och grillfest. Ska nog gå att ordna!!)

Livsnjutare, javisst!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0