Luck öppning..

..Det behöver jag efter helgen...aningen black..

Fredag:
70års fest med jordgubbschampange, så började helgen.
Vidare upp till watz för fest med alla mina kära vänner.. trädgårn (5 över 1, nödvändigt) efterfest hos Watz, hemma kl 6.

Lördag:
kaxigt pigg, tacotallrik och guitarhero med per.
Bakfyllan smög sig på, hälsa på watz och pertey o kika på dålig film, däckade i soffan. Vaknade vid 4 och åkte ut med båten jätte jätte skönt, började dricka öl igen. Senare hem till johanna, vin o grejjer, vidare till trägårn och nu hade kl slagit 24. min födelsedag. SVART!!!!!!

Jag har blivit lite gammal.. 22 år..
..då ska man inte hålla på med sånt här alkande.

Tack mina kära vänner för en fruktansvärt rolig helg,och en rolig födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0