Macken..

"För vi på Tanka har en dröm, ett hopp, ett liv, en mack tillsammans"

Jag tycker verkligen om mitt jobb.. när jag tänker efter.. vi har väldigt roligt ihop, kunderna är underbara och jag älskar att ha något att göra varje dag...   MEN, nu vill jag fasiken gå hem. Att jobba kväll är inget jag tycker så där väldans mycket om.




Mmmm.. johannas parfym luktar jättegott, kände det precis nu. Jag fick också en ny parfym av mammsen och pappsen, nu när dom kom hem från Prag.. mumma.
Och jag fyndade även en Paris Hilton parfym på rusta för 49 kronor.. det är ju hur bra som helst. Supernöjd!

Nog om det.

Jag vill plugga.. jag vill verkligen börja plugga nu och lära mig saker. Man har ju stått still lite i utvecklingen sen studenten.. eller ja, inte helt still, har ju fått en hel del ansvar på macken och så. men vill verkligen utbilda mig nu och börja ett nytt kapitel i mitt liv.. det skulle vara trevligt.
Och ni vet ju vad det är jag vill göra.. borde få svar inom några dagar!! Håller tummarna, men har inge större förhoppningar inför den här gången. har nog ett halvår kvar innan jag kan börja hoppas igen =) Men det gör inget, jag har hela livet på mig.
Nää.. nu ska jag göra klart lite jobb här så kjag kan gå hem och äta lite omlett..   image14
skulle vara trevligt om jag fick en skymt av min sambo också.. de var väl en vecka eller två sen sist.

(och så vill jag hälsa min unge vän Johan hem igen efter en månads utomlandsvistelse, welcome!)

Piece..  Karro♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0