Ny vecka..

Veckorna går och går och går.. snabbt!
Nu börjar jag bli frisk igen efter att ha legat sjuk sen onsdag förra veckan.. det har inte vart så trevligt i den här värmen, men förhoppningsvis så har jag gjort mitt nu, så jag slipper bli sjuk något mer i sommar.

Kallare börjar det bli nu också, det är ju tråkigt, men det känns skönt om det är svalt i helgen. I helgen bär det nämligen av till Norrköping. Jag, Johanna och Johan den här gången. Johan ska tävla, och jag o Johanna blir depåtjejer. Hot!
Vi måste ju lära oss lite nu innan Supercrossen.

Nu ska jag göra en hallonsmoothie, sen är den här dagen igång.  /Karro♥

Lilla lilla lilla... Julia.♥
image16   image17

Idag lyssnar jag på:
Jacks mannequin-the mixed tape



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0