Rise and shine

Godmorning Sunshine!

8.12

Har precis vart ner till tvättstugan och slängt in lite kläder inför helgen (åker till Norrköping).
Drygt att tvätta när man bor i lägenhet, nu måste jag sitta här i ca 52 min till och vänta. sen måste jag springa ner, stoppa in i tummlaren, springa upp. Vänta.........ca 1tim..... och sen springa ner och ta med tvätten upp.

Jag och Johan satt och lekte lite med Photoshop igår. Det slutade med att vi fixade till en rätt okej header till min lilla blogg (som enligt headern fick namnet....-The blogg, lite skräckfilminspirerat.. haha) Har lagt in den men den verkar inte ha kommit fram än. Väntar med spänning för att se resultatet.

nåväl..
Köpte ett par vansskor igår...strl, 3 Mån. Fantastiskt söta .image19Man blir ju helt sjuk av att sitta och spana på babykläder. Finns ju hur mycket sött som helst. Jag har en känsla av att det kommer bli ett litet bortskämt barn =)

Näe, nu får det vara nog. Håll tummarna att headern kommer upp senare idag.
Nu lär jag göra lite morgongymnastik.
Hej hej... /karro♥

Jaha.då har klockan hunnit bli 21.21 och vad har man gjort idag då?

- Tvättat.
- Skrivit CV
- Spelat Roller Coaster Tycoon
- Tagit en lång skön promenad
- Fikat
- Tittat på hus
- Försökt vinna pengar till ett hus på Poker.
- Spelat bort pengar på poker.
- Lagat fiskgratäng
- Kvällspromenerat

Nu ger jag upp, ska vara på jobbet 5.30 imorgon. vi hörs då. TJA!

Dagens låt:
Jimmy eat world -23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0