Söndag 30 november

Första Advent.
Hujedamig vad fort tiden går.

Men nu går vi in i den mysigaste perioden på hela året.
Stjärnan är upp och adventsljusstaken är smyckad och det är såå mysigt.
Mamma, pappa och systrar kommer upp på lite fika idag, för att fira advent och för att jag snart har namnsdag och ska få en girlang att sätta på balkongen av dem =)

Har jobbat fruktansv'rt mycket de senaste veckorna så jag har inte haft tid med nästan någonting.
Lite spontanfest i Fredags blev det dock, då jag gjorde premiärturen på nya klubben Solo.
Och tro det eller ej men jag fick med mig min man ut också.
Det blir nog bra det där.
Mern nu ska jag hem och göra ordning lite fika



Jimmy är fortfarande borta och det känns ju alltmer mysko.
Är det ingen som har sett honom??
Jag tänker på hela familjen och alla nära vänner..
Vi måste fortsätta att hålla hoppet uppe..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0