Söndagen 2 November

Jädrans vad dålig jag är på att skriva.. Nu var det ett tag sen igen.
Det har iofs inte hänt så mycket, förutom att SNÖN har kommit..Love it..den gör mig lycklig.

Det är söndag idag och halloweenhelgen är förbi.
Ärligt talat så har jag haft en ganska lugn och tråkig helg.
Har jobbat hela helgen, men för att inte verka jätte tråkig så har jag försökt att hälla i mig lite alkoholhaltiga drycker, vilket har resulterat i att jag har blivit jätte trött och seg och somnat istället.

Gårdagen var rätt speciell ändå, jag, rickard, johanna och johan satt och pimplade lite vin och diverse drinkar, när vi kom på att vi skulle gå ut en sväng på stan, det var rätt dött så för att hålla igång festen bestämde vi oss för att vi måste klä ut oss. Johan hade dessutom kommit på att vi var bjudna på maskeradfest, det kommer han på klockan 00.01. 
 Hur som helst så gick vi hem igen och började fundera ut lämpliga kostymer. Det hela slutade med att vi bytte kläder allihopa, vilket ledde till festens död eftersom vi alla blev missnöjda med våran outfit.
Utom Johanna som trivdes utmärkt i Johans kläder.
 Där tog partyt slut, vi kom aldrig till festen utan hamnade i sängen istället. Sköönt.

När jag tänker efter har jag festat lite både onsdag, torsdag, fredag och lördag. Inte så konstigt då kanske att man blir seg, Haha. Johan har varit ledig hela veckan och jag har jobbat jätte bra pass så vi har passat på att roa oss. =)

Idag blir det lungt och skönt. lite mat hos mamma o pappa kanske.

Ha det så bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0