Måndag 6 oktober

Hej på er.
Varit lite segt med uppdatering men jag har haft en del att syssla med och tänka på, men nu ska vi ta igen förlorad tid.

Helgen har varit väldigt lugn och skön. Drack massa vin och lyssnade på musik i fredagskväll här hemma några stycken. mycket trevligt, men blev dock en relativt tidig kväll då jag skulle upp och jobba tidigt.
Jobbade på förmiddagen och ägnade sen resten av dagen med johan. Käkade på kokothai och åt massa godis o kikade på film och tog det rätt easy.
Söndagen däremot var det full rulle. Jobbade fram till två och sen ägnade vi resten av dagen i Gonäs där vi pysslade med husvagnen. Johan tvättade och målade och jag städade insidan och satte kakel ovanför "köksdelen", tommy kopplade in spotlights och Jansson hjälpe till. Blev jättefint och kommer bli kanon när de nya dynorna och gardinerna kommer in.
Idag har grabbarna tonat rutor medan jag har umgåtts med systeryster.

Imorgon ska jag ta en långpromenad. På med promenadskorna och sen blir de till att traska, långt! om vädret tillåter.

Godnatt.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0