Onsdag 22 oktober

Brr, its cold in here.
Klockan är 7.00. Jag har varit vaken i två timmar och en kvart och det är svinkallt på macken, däeför har jag satt igång och städa för att få upp värmen. Haha!

Igår när jag vaknade och skulle fixa till håret slog det mig vilken fruktansvärt ful utväxt jag har fått. Det är bland det värsta som finns, för man känner sig verkligen flottig ständigt och trött och sliten. Bestämde mig för att tokspringa ner till Eva för att få det gjort. Som tur var hade hon tid redan samma dag. Skönt.
Så efter två och en halvtimma i den sköna stolen så blev jag och känna mig avsevärt fräcshare och piggare med mitt ljusa hår som nu får trängas med lite chokladbruna slingor.

Jobbar fram till två idag och sen ska jag hem och krypa ner under täcket med min bok tror jag.
Håller just nu på med The Dirt, en bigrafi av Mötley Crue ( med jordens sexigaste karl). Den är rätt bra faktiskt.. Vilket jävla liv. Haha!

 


Ska ringa o väcka johan nu.
Ha dä...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0