lördag 27 September

Åh vad roligt. Jag älskar danstävlingar.. det har varit mitt liv sedan jag var åtta år gammal, och jag älskar det lika mycket fortfarande.
Det är det jag har gjort idag alltså, varit på danstävling här i Ludvika. Jobbat visserligen men det är nästan lika roligt att bara jobba och kunna se alla dansare, som att tävla själv.
Det gick väldigt bra för alla ludvikas dansare idag och vi fick många fina placeringar.. Men nästa år, då blir det tävling.
Jag syrran och dennis ska köra igång på torsdag med dubbelbuggsträning, får se hur det går. =)

Händer ikväll då? Någon som har förslag?

kram

 
                                    

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hellyeah! På torsdag blir det åka av, sis:)

2008-09-27 @ 20:17:26
URL: http://johannakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0