Onsdag 3 september


Dagarna bara rusar förbi, och om två timmar har hela första "klassträffen" varit.
Nu ska jag snart börja på egen hand. Har gjort chema idag för hur jag ska plugga, för att samtidigt
hinna jobba och intelåta så mycket gå ut över Johan. Vi vill ju hinna träffas också.
Jag provar fram till jul. Orkar jag inte, så får jag hitta på en lösning då.

Hur som helst ska plugga hårt hårt hårt nästa vecka för att riktigt kunna njuta när vi på fredag morgon sticker till Göteborg för att kolla på SUPERCROSS
på Ullevi. Det ska bli så jävla kul, dels att få träffa Erica och dels för att det ska bli så häftigt att se, och för att bara få komma iväg en stund.
Ser jätte mycket framemot det. Dte är ett helt gäng från Ludvika som ska åka. Och jag, Johan och syrran ska självklart dit.
well well.. back to work.
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0