Söndag 7 september

Då var det söndag igen, skönt att jobbhelgen är över, tråkigt att man ska genomlida ytterligare en vecka innan nästa helg.
Erica har varit hemma i helgen och hälsat på, mycket trevligt. Har dock inte hunnit träffa henne så mycket tyvärr, har jobbat hela tiden. Men vi komemr ju ner till henne på fredag.

Jaha gårdagen då?
Började med att jobba några timmar men gick hem tidigare för att hinna skriva klart ett arbete i socialpsykologi innan kvällen. Blev färdig och vart ganska nöjd.
Sen lagade jag iordning lite mat åt mig och Johan som vi åt när han kom hem oljig, lortig o jävlig från garaget. Hot hot..
Vi åt o myste en stund, men vi har ju inte så mycket ro i kroppen någon av oss, så vi blev snabbt rastlösa.
Vi ringde till Per så vi fick lite sällskap. Johan W blinkade med hunögonen och frågade om jag kunde köra honom till smb, och snäll som jag är gjorde jag det, o därifrån tog jag med mig sandra, elin o ewwe tillbaka till stan igen.
I helvetets bil.

När jag väl kom hem igen så somnade jag ganska snabbt. Så skönt.
Och nu står jag på jobbet igen.

Ha en trevlig dag i regnet. 
Kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0