Tisdag 2 september

Nu har skolan kört igång. Är just nu hemma på lunch. Känns lite konstigt att sitta i en skolsal igen, men hur kul som helst. Eftersom att jag ska läsa på distans har vi tre långa dagar på rad nu, för att förbereda oss för självstudierna. Första kursen vi ska göra heter Social omsorg. Och det är inte lite som ska göras. 6 böcker med ca 10 upg till varje bok, ska göras på en månad. Det kommer att bli tufft, en riktig utmaning, men jag ska nog klara av det hoppas jag.

Nu ska jag äta upp min mat och sen cykla tillbaka till vårdskolan för dagens andra pass.

Ha det gött.. kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

De blåa huset bredvid folkets hus eller?? hehe nene okej.. jo de är bra, vi har nyss blivit friska från förkylning..ni då?

2008-09-02 @ 13:48:23
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Hanna

ja jag vet de är tegelhuset som ligger på blocket vi ska köpa om de nu blir nå köp.. ja de måste vi göra...är lite mycket just nu men vi måste ta de snart iaf..

2008-09-02 @ 20:03:39
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0