Torsdag 11 September

Klockan är tio och jag ligger kvar i sängen och läser, har läst sen klockan halv åtta. Riktigt bra skolbok.
"Vem ska ta hand om mamma?"
Vad underbart det är med sovmorgon.

Igår var jag till frissan och fixade till håret lite. Klippte det lite kortare, och det blev riktigt snyggt.
Ska färga det snart igen, Jag och eva har lite idéer.

Imorgon sticker vi till Göteborg för att se på Supercross. Det ska bli så fruktansvärt roligt.
Det är ganska många svenskar anmälda. Några av dem såg jag förra året i Uddevalla. Ska bli riktigt häftigt.
Alla biljetter är nästan slutsålda, vilket innebär ett nästan fullsatt Ullevi.
Vi stannar kvar hos Erica hela helgen, så lite shopping kommer vi nog hinna med också.

Nu ska jag nog kliva upp och göra lite god frukost, och sen ta en morgonjoggingtur runt högberget.

God morgon!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur vissa har;)

2008-09-12 @ 17:53:27
Postat av: Hanna

Är så mysigt att läsa en bra bok..hurtiga du som springer på morgonen, duktigt :-) får ses nån dag.

2008-09-12 @ 21:07:38
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0