Torsdag 25 september

Äntligen är nya soffan på plats. Det blev kanonbra.. Inte alls för mörkt som vi hade befarat.
Lite ny höst inredning på borden och i fönstren gjorde susen.
Gick ut på en promenad efter skolan för att leta rönnbär. Jag ska ha några kvistar i köksfönstret. Men nackdelen med att bo i stan är att det inte finns så många rönnbärsträd, så jag får leta mig ut mot skogen imorgon.
Imorgon ska jag även försöka åka till Dacapo och se om jag hittar några roliga gammla möbler att fixa till.


 

Hursomhelst. Skola, jobb och jobb i sporthallen imorrn. På lördag är det dax för Ludvikasnurren där jag ska jobba jätte mycket. Insläppare, dommarflicka och Prisutdelar tillsammans med Johanna. Trevligt och roligt, men vad sjutton ska vi ha på oss?
Det blir också ett morgondagens problem att lösa.
Har precis sett ett avsnitt av One tree hill och nu är det dax att natta.
sov så gott..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va snyggt!! :-) Hoppas de löste sig med outfits!

2008-09-27 @ 10:15:12
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Linda-Marie

Super snygg soffa! :)

2008-09-27 @ 19:39:09
URL: http://lindamariiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0