Utmaning

Utmanad

- Har du pussat nummer 2?

Alle, jo

- Vad har du för relation med nummer 20?
Hanna, en vän som jag umgicks med mycket förut,
lite mindre nu tyvärr.

- När ska du träffa nummer 30?

Min Johan, om en liten stund hoppas jag.

- Är nummer 18 söt?
Frittan, hon är riktigt söt hon.

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Erica, hon är en av mina allra bästa vänner, tror jag gillade henne från första stund.

- Gillar du nummer 14?
Farmor, jag tycker väldigt mycket om henne.


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Bringås, jag han var här på fest för två helger sen.

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Jessica P, träffar henne nog på vårdskolan på måndag.

- Är du nära vän med nummer 23?
Jansson, är en av johans bästa vänner så
ja jag är också nära vän med honom.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Carola. Nej det har jag aldrig varit

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Mamma, ja det är klart, hon är rolig att gå ut med =)

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Carro J, om saker som händer i trapphuset där vi bor.

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Pertey, ja han förtjänar alla kramar.

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Lavrens, haha han äger trägårn dit man går på lördagarna och är full o dryg.

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Jessica B, träffas, det var ett tag sen.

- Vad är det bästa med nummer 8
Dadda, man kan alltid lita på honom.

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Faster Laila, ja på släktmiddagar och när hon är in o handlar av mig.


Nu utmanar jag:
Syrran
och
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0