Söndag 19 April

Sköna söndag.

Igår var det kalas för min pappa eftersom att han fyllde när vi var i Thailand.
50 år.
Hela släkten var hemma hos mina föräldrar i Harnäs för att fira med mammas goda mat, en hel del dryck, och en massa stjål. Det var jätte trevligt och vi blev kvar rätt länge.
När vi tilslut kom hem runt halv elva möttes vi av Robban m.fl. som blev avsläppta utanför vår port.
Hela ligan var en aning kalasiga och i fin form så vi gick upp till mig o Johan och drog av en riktig dunder-förfest.
Jätte roligt var det och jag skrattade mycket åt de "gamla" när de drog igång.
Vi gick vidare ner till Solo där Dregen var gäst DJ. Det var längesen det spelades så bra musik därnere så vi ägnade hela kvällen åt att ösa på dansgolvet. Allihop!

Vidare till Pelles efteråt såklart och sedan var det hem och läggdax för oss ungdomar.
Gamlingarna fortsatte visst att festa till sent.. Det gjorde dom rätt i tycker jag. Haha.

Imorgon är det skola igen, men behöver inte åka till Örebro. Skönt. Då hinner jag grejja lite här hemma.

Nu ska jag slå på en film och slappa lite.
Ha de fint

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-20 @ 18:39:47
Postat av: Sara

Ja du den lilla krabaten är helt underbar!

Men hallå tacogratäng är ju min speciallitet!;) Mina dagar är alltid bra Karro! Kram lillasyster

2009-04-20 @ 18:44:26
URL: http://sarakjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0