Torsdag 20 Augusti

Torsdagen den 20 Augusti 2009 är det idag och jag o Johan har varit tillsammans i 3,5 år.
Helt otroligt. Det känns inte alls som att vi har levt ihop så länge.
Den 20 Februari 2006 smälde det och sedan dess har livet varit det bästa.
Älskar dig Johan, du gör mig lycklig!

Vi firade dagen med att gå upp o steka pannkakor (med socker på), göra äggmackor, kaffe och fika och sedan åka iväg o ha lunch picknick. Jättemysigt.
Men nu är Johan o jobbar och jag sitter själv o försöker komma på något att göra.
Har skrivit ut schemat som precis har släppts och ser att det kommer bli en rolig, viktig och inte alltför jobbig termin. Lovley.
Jag längtar tills skolan börjar. Klättrar på väggarna nu och tycker inte alls att det är kul att vara ledig längre.
Som tur är har jag fått jobba lite nu och det behövdes tror jag.

Har även fått linser nu och det känns bra. Äntligen kan jag se klart på heltid.
Det var nog allt för idag.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0