Torsdag 27 augusti

Jaha, idag är det sol igen, Lovley.
Vilket upp och ned väder det har varit den här sommaren..
Är hur som helst tacksam att det var dåligt igår för jag hann göra så  mycket av det som ska göras hemma nu innan skolstart.
Flängde runt som en vild iller för att skura lister, damma och torka alla hyllor och skåp, bädda rent i sängen, städa under soffan och sängen med mera med mera.
Men nu är det skinande rent och idag lyser solen, Perfekt.

Var även dagmamma igår igen, och pga det dåliga vädret var det inomhuslek som gällde.
Vi lekte lite med "takom"=traktorn, målade och Nova hjälpte mig att städa,  sedan busade vi med Johan såklart när han kom hem.




Även idag kommer hon hit några timmar, men sedan på måndag är det dax för inskolning på dagis..
Ska bli spännande att se hur det kommer att gå.. Men förmodligen hur bra som helst!

Nu ska jag koka lite kaffe och sedan gå upp på stan tror jag.
Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart ska hon gå på dagis??

Du kan få komma hit och städa åt mig också, behövs men orkar inte !!=) Jag kan bjuda på middag !=)

2009-08-28 @ 17:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0