Fredag 11 November

Hej..
Jag som tyckte att jag skrev igår. men det är snart en vecka sen.
Här är jag iallafall..

I skolan sysslar vi med en Social utredning.
En 15 årig flicka har blivit tagen på stan av polisen enligt Lagen om berusade personer (LoB).
Jag och min grupp har börjat utreda henne och upptäckt en trasslig bakgrund och en trälig familjesituation.
Det är ett tragiskt fall men en mycket intressant och givande uppgift.
För tillfället håller vi på att upprättar en vårdplan för henne..
Då vi har legat i och arbetet hårt är vi en bra bit på väg , vilket innebär att vi slipper sitta över jul. Skönt!!!

Just nu är jag hemma och här är det tomteverkstad.
Jag o Johan grejjar och donar med alla våra julklappar.. jättemysigt.
Ikväll blir det lite rödvin, pyssel och Idol såklart.

Nu måste snön komma!!!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0