Måndag 21december

Hej på er..
Missade att skriva igår och missade därför den fjärde värsen..
Kör den idag istället :)

"När fjärde ljuset brinner,

vi hämtar julegran

och alla barnen räknar,

dan före dan före dopparedan."


Fjärde advent igår alltså. En riktig mysdag.

Efter att ha haft runt 15-16 grader i lägenheten sedan vintern kom, pga trasiga element, har min käre sambo och pappa nu lagot dom. Så duktiga så.

Nu är det Varm och skönt.

Johan åkte till Vallentuna för att träna igår så jag var ensam hela dagen. Tog en skön promenad, såg en riktig tjejfilm och bara lallade runt..

På kvällen blev det självklar mys med Johanna till One tree Hill..!!

Tre dagar kvar till jul nu.. Underbart.

Julafton kommer börja här hemma med paket öppning för mig och Johan, varm choklad och lussekatter.

Åker sen ut till Gonäs för att fira där och vara med när Jullan öppnar sina klappar.

På eftermiddagen åker vi sen till Harnäs för att fira med min familj.

På kvällen blir det jobbelijobb..

Nu längtar jag tills på Torsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0