Lördag 14 februari

Det är en hel vecka sedan jag skrev sist.
Blir långt mellan gångerna nu..

I veckan har det varit full rulle.
Jag har varit till skolan i Örebro nästan varje dag. Har varit intressanta föreläsningar som jag verkligen har velat gå på, så då får man ta det.
Förutom skola har jag jobbat lite smått och försökt umgås så mycket jag kan med mina vänner.

Erika kom upp i torsdagskväll med en vinflarra, så det blev lite rödvin och middag och en sväng till Selmas, fint en torsdagskväll sådär. Haha

Den hektiska veckan och sena torsdagskvällen gjorde sig dock påmind när jag gick upp kl 5 på fredagsmorgonen för att gå till jobbet. Illamående och svimmning. Kanske lite utmattning?
Vaknade till liv i soffan (jag som hade stått o borstat tänderna. Skumt) och lyckades pallra mig iväg till jobbet. Men jag var inte på topp. Det var en jobbig dag.
Det blev dock lite trevligare när jag träffade Jane en stund. Fikade lite och lekte med Nova.
Nu har jag köpt 1års present till den lille sötnosen.

Hoppar in och jobbar åt systeryster nu några timmar. Hon jobbade på Solo igår och behövde lite sovmorgon,
men på Eftermiddagen ska jag försöka möta upp och hitta på något med grabbsen, det var ett tag sen jag var med dom.
Lite islek med korvgrillning tror jag att det står på schemat idag. Rooligt.
Temperaturen får avgöra.
Ikväll blir det iallafall melodifestivalen.
Vi är bjudna hem till Sanne o hennes karl på ferre, men vi får se hur vi ska göra.
Jag vill inte planera något alls den här helgen. Känner att jag behöver stressa ner lite. Jag tar det som det kommer.
Ha en trevlig lördag. Klä er varmt. 
 -17 när jag gick till jobbet.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0