Onsdag 4 februari

När jag skulle skriva rubriken skrev jag den 2a februari. men det är den 4e idag..
Jag blir helt förvirrad nu när jag inte jobbar så mycket längre.

Idag har jag haft hemstudier. Skönt. Klev upp tidigt och gjorde klart nästan allt på förmiddagen, det var inte så svårt som tur var så jag hann klart lagom till lunch.
Eftermiddagen ägnade jag sen åt att städa här hemma. Diskat, gjort rent på toaletten, städat och slängt massa saker som bara ligger och skräpar (johan kommer inte märka att det är borta ändå).

Kvällen blir nog lugn. ska laga lite mat snart och sen kika på televisionen en stund.
Måste försöka sova i tid idag, för imorgon är det heldag i skolan. vilket betyder att jag åker hemifrån kl 7 och kommer hem 19.30. Jobbigt, men roligt.

God kväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till i morgon. själv missade jag skola idag..maya är sjuk, blää..så de blir extrauppgifter o grejer istället. Toppen va? ;-)

2009-02-04 @ 21:50:54
Postat av: Sofia

Hoppas att det går bra i skolan o att du känner att du hittat rätt denna gång..



Kram

2009-02-05 @ 11:02:24
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Sofia

hej.. det är bara bra med oss..

Ja det va väldigt längesen..

Tomas jobbar tisdagar torsdagar o fredagar.. o jag e arbetslös, o går på timmar..

men vi måste absolut ordna till nått..

=)

Kram

2009-02-06 @ 09:24:28
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0