Lördag 10 november

Sådärja..
Nyss hemkommen från Örebro.
Jag, Mamma och mina systrar tog oss en liten Lördagstripp till Örebro för att dels lokalisera lite och dels strosa lite på Marieberg.
Vi hittade till Universitetet utan problem. Var skönt att åka vägen en gång innan jag ska köra dit själv på Torsdag.
Det var ju helt lungt. Bara rakt fram och en sväng till vänster, rakt fram och vänster i Rondellen.
På Universitet däremot. Ojooj.. det var stort och massa byggnader. Men man lär sig nog.

Så snart smäller det. Snart börjar jag, med lite blandade känslor.
Känns jätte skönt att komma igång med utbildningen så att man kan börja jobba på riktigt sen,
känns även riktigt kul att jag kom in på just Socionomprogr. Lite småstolt.
Känns dock lite tråkigt att alla andra planer man har haft den senaste tiden får läggas på hyllan i 3.5 år.
Men förhoppningsvis är det värt det, förhoppningsvis väntar ett fantastiskt liv efter studietiden.


Måste önska systeryster Lycka till ! ikväll, när hon gör sin första kväll som bartender på Solo.
Gå gärna dit och köp en svår drink!!

Puss o Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0