Söndag 11 Januari

Nej nu tycker jag att vi kan få bli friska.
Det är fortfarande hostigt och tröttsamt hemma hos den lilla familjen Jansson/Bäcker, men vi börjar bli på bättringsvägen tror jag iallafall.

Efter jobbet idag ska vi ha lite kalas för Per som har fyllt år. Äta lite tårta och fika lite. Mysigt.
Jag ska även slänga ut julgranen och ta bort allt julpynt.
13 dagen var visserligen i tisdags men det kändes lite för tidigt att ta bort allt då, men nu måste jag, med sorg, ta mig i kragen och göra de känner jag.

En promenad och frisk luft ska jag också försöka mig på idag.
Och så antar jag att det blir till att glutta på senaste Supercrossen också..

Ha de så bra.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0