Torsdag 15 Januari

Äntligen igång.

Då har jag varit min första dag i Örebro, och det var hur bra som helst.
Mycket information och mycket att titta på, men det kommer nog att gå bra.
Det känns riktigt skönt att få komma igång.

Träffade Ida utanför Aulan imorse. Skönt att ha någon man kände där.
Under dagen träffade jag även på Sofie, som gick i min paralellklass på gymnasiet. Hon ska också läsa till Socionom.
Vi blev även uppdelade i grupper (mindre klasser) och jag hamnade med en tjej härifrån som är mamma till en danselev jag har haft. Så det känns också skönt.
Tar inte så lång tid att åka till Örebro med bil. Så det här med pendling kommer gå kanon, även om man förmodligen blir jävligt trött på vägen efter ett tag. Kommer dock mestadels åka tåg.

Hur som helst, en bra dag med bra information, och nu är jag officiellt inskriven som Student på Örebro universitet.
NOLLA! (Nja. Jag skippar Nollningen. Men ändå!)

Blir en lugn kväll ikväll eftersom att jag öppnar imorgon.
Ska plocka lite här hemma och laga mat nu.
Ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja de måste vi verkligen göra!! :-) Skönt att allt gick bra idag! Då är de värsta gjort ;-)

2009-01-15 @ 21:51:08
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0