Söndag 25 Januari

Ännu en vecka till ända.
Det har börjat snöa igen, och åh vad mysigt det är.
Så här ska vintern vara varenda dag tycker jag.

Stort kalas i Fredags, på Johans födelsedag.
Vi började hemma hos oss medan vi väntade på skjuts till Jansson.
Väl där blev det High Life i några timmar innan vi drog till Solo.
Mycket trevligt, och det var inte ett alltför piggt gäng som slog följe hem till oss på efterräka sen. =)



För övrigt så är det nu Mindre än TVÅ månader kvar till Thailand.
Längtar
Den 22/3 åker vi från Arlanda, för att landa i Bangkok morgonen därpå. Direktflyg från Bangkok till Kohsamui
 och sen är det 18 dagar med sol, bad, värme och shopping som väntar.
Underbart.

Har pratat med min huvudlärare i skolan också så att jag kan få göra kompletteringarna Innan jag åker.
 Kommer att bli jobbigt, men det är lätt värt det.


Idag ska vi fira Johan med hans familj och sen ikväll måste jag försöka läsa lite.
Ha en bra vinterdag.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0