Torsdag 8 januari


Då har nya året kickats igång, och vi är redan framme vid den 8e.
Verkar som om tiden,dagarna och veckorna ska flyga förbi även detta år. Skönt på sätt och vis.

Hur som helst.
Året har börjat sisådär.
Efter att ha jobbat som en tok hela December med endast ett fåtal lediga dagar och monsterlånga pass, bestämde jag mig för att ta fem dagar ledigt, för att hinna vara lite med min man.
Ledigheten började bra med några heldagar på sjön där vi grillat korv och lekt som bara den med crossar och bilar, hela gänget.
Tänk att det kan vara så roligt, tur att man har barnasinnet kvar.
Men ni vet hur det är när man har stressat och hållit igång och sen plötsligt får ta de lungt.
Ja! Man blir sjuk. Jordens vrålförkylning åkte jag på.
Som tur var vart Johan också sjuk så vi har legat i soffan under täcket och plöjt filmer två dagar i rad.
Riktigt skönt faktiskt.

Nästa vecka är det registrering i Örebro. Då ska jag åka dit och inleda min utbildning.
Ska bli roligt, och ännu roligare är det att jag har en kompis som ska börja på samma utbildning.
Skönt att ha någon att vara nervös med. =)

Idag då..
Måste jobba på lite så att jag får en fin lön sen i februari. Lite "övertid" skulle sitta fint. Städning??
Skulle även vilja träffa lille plutt bäcker för nu var det längesen igen, men det får nog vänta tills förkylningen har lagt sig lite.
J.Watz fyller 23 år idag också, Grattis till han. Och grattis till PerA som blev 24 igår.

Det var nog allt.
Tack och bock




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo jag vet, i framtiden kommer man ju köpa begagnat. Sen så ska jag kolla lite nogrannare med bibblan också, många av böckerna kan man ju till o med låna ju!! Ahh vem är de mer som ska börja på samma utb.? De va lite skoj, en gammal klasskompis till mig (Tina vet du?) hon har kommit in på samma utb. som mig..fast hon ska läsa på campus då :-P Lite sammanträffande..

2009-01-08 @ 07:16:28
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

hmm okok va tråkigt. Går de inte förlänga lånetiden då? Lyck till nu när ni börjar iaf!! Börjar ni också den 19e?

2009-01-08 @ 18:47:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0