Måndag 12 Januari

God Dag..

Som jag trodde så blev det full rulle igår.
Jobbade till Två, och det märks att folk har kommit igång nu efter jul/nyår, för det var full rulle.
När jag kom hem åkte vi direkt till mina föräldrar i Harnäs, där jag pysslade lite med presenten till Per.
Vi hade köpt ett jätte fint "foto-blädder-block" som vi satte in en massa bilder i, så att han för alltid ska komma ihåg alla galenskaper vi har gjort tillsammans.

När vi var klara med alla foton och hade druckit lite kaffe, bar det iväg hem till Per.
Johanna hade bakat tårta, så vi fikade och spelade ett jätte roligt frågespel.
Presenten blev uppskattad, och vi får hoppas att
The Adventures of Andersson, Bäcker, Jansson,
 lever vidare


Direkt efter fikat hos Per åkte vi vidare till Gonäs och Robert o Nettan.
Även där fikade vi lite, och medan killarna kollade på cross på tv, passade jag, Nettan och Julia på att  gå igenom lite My little Ponny´s och små troll som Nettan hade när hon var liten och nu har tagit hem.
Vi blev nog lite nostaligaska medan Jullan tyckte att den gröna plastlådan som hästarna låg i var bra mycket roligare att leka med.
Det belv sent som vanligt när vi är där, vi har alltid så mycket att prata om.
Så när vi kom hem blev det lite mat och sen hopp i säng,
Inge, städa ut julen, hanns med.

Men idag, åkte julen ut.
Skönt.
Nu ska jag beställa lite nya inredningsprylar, gardiner och sånt.
Sen är våren Välkommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0