Torsdag 9 Juli

Nu får det vara slut på det dåliga vädret tycker jag..
Det har varit jättesköna dagar då vi verkligen har rivit tag i saker hemma, städat ur garderoben, städat överhuvudtaget, tvättat lite och grejat, sånt som man inte gör när det är fint väder ute. Men nu när det är klart kan solen gärna komma tillbaka.
Iallafall om två veckor!!!

Jag har även utnyttjat min täta sambo och släpat med honom på en shoppingtur till Lager 157.
Vilken shoppingdag det blev. Vi var där i flera timmar och kom slutligen hem med:

Karro
  • Ljusa jeans- Wrangler
  • Svarta jeans- Dr denim
  • Snygg lite tjockare t-shirt- Diesel
  • Supersnygg Tröja- Filippa K
  • Jeansklänning- Lee
Johan
  • Jeans- Acne
  • Svart tröja- Lee
  • Grön tröja- Lager 157
  • Regnjacka- Lager 157
Och lite andra småsaker

Allt till ett ordinariepris av ca 6500:-
Vi betalade endast 2400:-
Awsome
Tack älskling!

Har även shoppat loss på butiken som ska slå igen i vårat hus där dom har sålt ut ALLT med ett pris på mellan 50-200:-
Jag har besökt butiken ett flertal gånger och kommit hem med massa fina saker.
Nu får det vara nog med shopping.
Förutom resan till IKEA som blir i slutet av månaden då kan det nog bli lite dyrt igen. Rooligt.

Nu ska jag ta de lungt o äta dumlekolor.

Grattis till lägenheten Jocke
och
Grattis till lägenheten Tommy

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo då allt är fint! Ni då?? kram

2009-07-11 @ 21:19:10
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns faktiskt kläder på Rusta oxå

2009-07-12 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0