Tisdag 14 Juli

Återhämtat mig från helgen nu så här kommer en sammanfattning.

Som sagt så fick jag ett samtal från Roberto på Lördagseftermiddagen att han var hungrig.. Vi bestämde att vi skulle ta med Johan och Johanna ut o käka.
Roberto ringer igen och känner absolut inte för att gå ut i den här stan, han vill åka till Falun.
Vi bestämmer att vi ska diskutera det under middagen.
Vi hamnade på Selmas där vi beställde in god mat och en flaska rödvin.
Falun då?
Roberto är ju faktiskt äldst så han får bestämma. Det blir Falun.
Supersnälla Daniel lovar att köra oss.
Vi går upp till Roberto för att ladda med lite Guitar Hero och dricka innan det är dax att bege sig.




Första stoppet på vägen blir sedan Borläne där Daniel ska köpa mat.
Vi andra hoppar ur i skogen för att göra behov vilket resulterar i att vi tappar bort bilen och går vilse på parkeringen utanför Burger King.


Hmm.. Roberto blev mycket lättad när han sedan insåg vart vi var!

Kommer fram till Falun och parkerar bilen och knatar sedan iväg mot Harrys.
Eftersom att vi är ganska "top notch" så var vi ju V.i.P gäster den här kvällen.
Slipper köa och såvidare, det var coolt.

Det var redan en hel del folk inne på Harrys, vi köpte dricka och hittade en mysig soffgrupp att sitta i.
Festen drog sedan igång på riktigt när vi blev bortbjudna till Johannas o Bertis kompis som är DJ på stället och hade ett eget party vid ett bord, vi gick dit och champagnen o gratisdrinkarna flödade. Man Tackar!!!





Kvällen fortsätter i den stilen med drinkar, skumpa, dans och skratt ända tills Johanna ramlar baklänges och slår huvudet i ett bordsben och vill åka hem. Haha. Som tur var var det då dax för stängning så vi drog oss mot bilen.


Men nu nåste ni låta mig tänka för hemresan är lite diffus.
* Vi stannade vid Max.
* Vi stannade efter borlängevägen för Anna måste ut.
* Vi stannade efter rastahyttan för Anna måste ut.
* Vi stannade precis när vi kommit in i stan för Anna måste ut.
* Vi släppte av Anna i sörvik hos hennes päron.
* Johanna i Harnäs.
* Parkerar bilen vid Daniel, försöker få liv i Roberto och promenerar tillsist hem.
Går och lägger oss..... Och Shit, jag ska ju öppna imorrn.
Ställer klockan på 8.00 men vaknar av att Julia ringer 8.50.
"Karro vi öppnar om 10 min, hinner du?"
"Jajaja"
10 över 9 har jag öppnat macken och sedan väntade en jobbig förmiddag.

Tack för en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

2009-07-14 @ 12:47:59
Postat av: Sara

Hahah låter som en galen kväll !!=)

2009-07-14 @ 12:48:19
Postat av: Mamma

Det vore roligt att se bilder på er utan flaskor någongång...Tappat bort bilen är ju inte så konstigt med tanke på erat lokalsinne!

2009-07-14 @ 13:43:48
Postat av: Anonym

Mamma, bilden där jag har ramlat är utan flaskor.. det är bara anna som håller i ett glas, mitt har jag tappat. haha!

2009-07-14 @ 23:39:52
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-14 @ 23:59:41
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hey! Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Tävlingen avslutas imorgon kl 15.00, så jag behöver alla röster jag kan få... Det hade varit riktigt gulligt av dig! Kram//Hanna

2009-07-15 @ 00:43:59
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Anna

Helt naturligt att man vill passa på att stanna några gånger längs den vackra vägen och skåda den fina naturen vi har här i Dalarna! Inga konstigheter..

2009-07-16 @ 23:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0