1 Juni

Äntligen är sommaren här. Åtminstonde för ett par dagar.
Har ägnat helgen åt ren livs kvalité.
Har en tenta som måste skrivas men jag lade undan den i helgen för att bara njuta av solen och vännerna.
I lördags blev det en sväng på sjön med Bertis. Mycket skönt att få bättra på brännan lite..
Efter att ha svettats i solen ett tag och våndats över det kalla vattnet som man verkligen totalvägrar att svalka av sig i, åkte vi till Friberg på Laggarudden och tog ett dopp i poolen istället. 29 grader hade han i vattnet då. Inte helt fel.
Guppade i vattnet och njöt av hans underbara utsikt en stund innan vi begav oss mot land igen.

Söndagen såg typ lika ut. Jobbade några timmar på förmiddagen och sen bar det av mot havet igen.
Sanne, Johan o Tommy åkte med den här gången också. Trevligt.
Mötte upp Pappa, Johanna o Sara vid Sollen där vi solade och hade bra en stund.
När Putte kom grillade vi korv, Sara tog ett dopp i vattnet. "tokiga du" 17.8 var det i vattnet, och åkte sedan in för att släppa av lite folk och hämta upp lite nytt folk.
Åkte ut en stund till och njöt av solnedgången innan det blev hemfärd och mys med min pojkvän som numera kallas stranger efterfsom att vi bara springer om varandra i dörren hela tiden.
Så kan de va.

Nej nu lär jag sätta igång med tentan så jag hinner få nå sol på kroppen idag. Imorrn ska de ju bli dåligt.
'Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0