Måndag 22 Juni

Då har vi klarat av midsommarafton.

Kvällen började vid sex tiden då allt var färdigställt och vi började dricka lite. vid sju rullade gästerna in med resväskor, nackkuddar, badringar och givetvis flygbiljetten. De checkade in och blev tilldelad varsin destination i "Thailand", jag kom att tillhöra Phi Phi Islands.
Resenärerna slog sig ned på rätt plats på "planet", och sedan kom flygvärdinnorna (Jag och Johanna) in och gick igenom trivselregler och säkerhetsrutiner medan sara berättade om dessa!
Sedan var det dax för mat, Buffén kom direkt från coco thai och var kanon god.
Under maten blev det lekar, snapsvisor och tävlingar och sedan var det fritt fram för festande.

Jag, Johan, Johanna, Sanne och Tommy hade riktigt trevligt och tiden bara flög iväg..
Framåt ett på natten kom vi fram till att vi skulle dra vidare, och alla sätt att förflytta sig på är ju bra utom de dåliga. Vi valde ett dåligt sätt men fruktansvärt roligt.
Vi letade reda på fyra cyklar, vi var fem personer, och sedan begav vi oss med fullproppade cykelkorgar och lite runda under fötterna upp mot skogen för att ta gröna stigen mot knutsbo.
Här började äventyret som slutade med en miljon asgarv, många vurpor, fruktansvärda blåmärken och ett minne för livet.
Tack alla för en under midsommar afton.

 


Resten av helgen har varit bra men jag har vart som en zombie.
Försökte komma igång på lördag kväll, men gav mig lagom till utgången.
Söndagen åkte jag ut på sjön där jag somnade i solen och fick en fin bränna på framsidan av kroppen.
Söndag kväll ägnades med Peter Bogis som äntligen hade en kväll ledig och var lite ölsugen.

Nu har jag nyss kommit hem från sjön igen, hunnit träna lite aerobics och nu ska jag iväg till jobbet en snabbis.

Ser redan fram emot kommande helg.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla tackar för en trevlig fest! Roligt med flygvärdinnorna!"!Nu laddar vi om inför LA festen!

2009-06-22 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0