Måndag 8 Juni

Måndag- och snart midsommar.
Vart har det här första halvåret tagit vägen??

I helgen blev det självklart party för hela slanten.
Dels för att fira sommarlovet och dels så var det PF hemma hos mig :)
  • Började för-för-förfesten hos mamma med lite öl till middagen,
  • fortsatte på för-förfest i smedjebacken men där var det inge drag,
  • så vi drog på för-fest i stan istället (Tur att vi började i tid).
  •  Vidare en snabbis till Trägårn för att dansa
  • sen på efterfest med mat hos mig
  • för att slutligen hamna på efter-efterfest hos Jimmy.
Mycket trevligt, ursäkta att jag var trött!

I morse blev jag glad när jag vaknade och solen var framme. Yess, tänkte jag. Men icke.. den försvann igen.
Har ändå tagit en lång sjön promenix, Fixat klart sommar-schemat till jobbet och städat typ halva lägenheten vilket var välbehövligt men sjukt tråkigt. Men nu är det fint ett tag igen!

Slutligen vill jag bara säga att jag är så inn i *elvete trött på alla j*vla .....
Vad är det med folk ?


Lev livet för sjutton gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0