Torsdag 11 Juni

Hallå!!
Egentligen har jag inget speciellt att skriva om idag.
Har jobbat lite smått den här veckan trots att jag inte behövde egentligen, men jag blir galen av att bara vara hemma så jag har grejjat lite med placeringar av hyllor och fixat med priser o.s.v. Blev jätte bra!
Nu har Jane börjat jobba igen också, så det är kul att bara hänga på jobbet o tjåla lite.

Har även storshoppat inredningssaker på blomsteraffären under oss igen, de som ska gå i konkurs, handlade varor för lite mer än 900:- men behövde bara betala 170:-. Då är det roligt att shoppa!
Så nu har jag fixat och trixat lite här hemma.. fiint.

Har inga planer för dagen idag, mer än att jag ska bjuda min snygging till pojkvän på lunch, och försöka ta mig upp på elljusspåret för att springa av mig lite. Har så mycket spring i benen..

Ha en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0