Torsdag 4 Juni



ÄNTLIGEN..
..Är tentan färdigskriven och ligger på byrån i väntan på att bli skickad.
ÄNTLIGEN..
..Kan jag slappna av och pusta ut.

Imorgon är det studenten och självklart skall vi vara där för att fira och skåla med Tompa.
På natten åker grabbarna sen vidare till Manntorp för Bug Run och jag, jag får en "ledig" helg helt alone, 
fan va skönt.. Haha!
Hoppas att vädret blir okej så att man får energi att hitta på något skoj.

På förmiddagen idag sprang jag ner till blomsterbutiken under oss som skall gå i konkurs och därför har 
50% på alla varor idag.
Köpte två fina vaser, och lite flowers som passade till dem, att ha i köksfönstret.
Det blev så fint så.
Nu när jag blir lite ledig ska jag ta och fixa till och pyssla lite hemma, för det är ju så jädrans skoj med nya prylar..
        Men det skiter väl ni i..
Ha en trevlig dag
Kram 

                                               
                    








Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu håller vi tummarna att tentan "går vägen"-men varför skulle den inte göra det. Puss å Kram och Lycka till ( ååå så var den första terminen klar!!!)

2009-06-04 @ 21:09:03
Postat av: mamma

Nu håller vi tummarna att tentan "går vägen"-men varför skulle den inte göra det. Puss å Kram och Lycka till ( ååå så var den första terminen klar!!!)

2009-06-04 @ 21:10:29
Postat av: mamma

Nu håller vi tummarna att tentan "går vägen"-men varför skulle den inte göra det. Puss å Kram och Lycka till ( ååå så var den första terminen klar!!!)

2009-06-04 @ 21:11:54
Postat av: mamma

Nu håller vi tummarna att tentan "går vägen"-men varför skulle den inte göra det. Puss å Kram och Lycka till ( ååå så var den första terminen klar!!!)

2009-06-04 @ 21:12:30
URL: http://sarakjansson.blogg.se/
Postat av: mamma

Oj,jag var inte så bra på det här!

Kram mamma<3

2009-06-04 @ 21:13:21
URL: http://sarakjansson.blogg.se/
Postat av: Sofia

synd att du inte skulle med till Bugrun.. vi ska juh dit.. =).

kram

2009-06-05 @ 12:37:25
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0